Nog 4 weekjes!! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Esther Mikhout - WaarBenJij.nu Nog 4 weekjes!! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Esther Mikhout - WaarBenJij.nu

Nog 4 weekjes!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Januari 2007 | Nederland, Sliedrecht

Hallo allemaal!

Dit is dan mijn fantastische weblog, waar ik al mijn verhalen en foto's van mijn Thailand avontuur op zal zetten :D!!

Voor degenen die het nog niet weten; ik vertrek op 3 februari richting Thailand om daar een maand te reizen en een maand vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis.

Tijdens mijn studie ben ik op het idee gekomen om wat van de wereld te gaan zien, maar ik wilde daarbij ook iets nuttigs doen, in de vorm van vrijwilligerswerk. Zo ben ik uiteindelijk bij Activity International gekomen, die wereldwijd dergelijke projecten opzetten.
Samen met nog veel andere vrijwilligers ga ik dus naar Thailand. Tijdens de eerste maand hebben wij een orientatiemaand; waarbij we o.a. kookles krijgen, het boeddhisme leren, Thaise les krijgen, natuurparken bezoeken en uiteindelijk belanden we de laatste week op het eiland Kho Samet, om nog even te relaxen.
De tweede maand gaan we allemaal aan de slag als vrijwilliger en ik dus in een weeshuis. Mijn exacte werkzaamheden krijg ik daar te horen, maar ik zal voornamelijk Engelse les gaan geven. Als dat maar goed komt ;)!!

Houd deze site dus scherp in de gaten en tottttt ooit :D!!

Liefs,
Esther

  • 04 Januari 2007 - 10:46

    Andrea:

    Eeeeey Essie!
    Jeeeeej ook een weblog waar we alles kunnen lezen! Super hoor! Ik hoop dat je een ontzettende leuke maar ook nuttige (hoor mij....haha!) tijd hebt daar! De kindjes zullen vast heel blij zijn met je :)! Pas goed op jezelf he! Tot het volgende verhaaltje als we waarschijnlijk allebei aan de andere kant van de wereld zitten!
    Daaaaaaaag!
    Dikke kus, dre

  • 04 Januari 2007 - 10:58

    Pieter Van Gils:

    Dat worden vast spannende verhalen hier dus heb de pagina maar meteen aan mijn favorieten toegevoegd. Veel plezier! kus Pieter

  • 04 Januari 2007 - 11:02

    Gerdi:

    Heey wat leuk!! Als ik straks weer klaar ben met studeren ga ik Nederland ook weer voor langere tijd verlaten denk ik zo. Succes met de voorbereidingen en heel veel plezier daar!
    X Gerdi

  • 04 Januari 2007 - 11:43

    Dj Diego D:

    Veel succes daar!! en zien we je nog voordat je weg gaat?

    xxx
    diederik

  • 04 Januari 2007 - 12:36

    Jus.:

    toffe site essie

    kusjes

  • 04 Januari 2007 - 14:45

    Marieke :

    Heee! Spannend hoor meid, gaat nu echt opschieten!

    xxx

  • 04 Januari 2007 - 15:30

    Sas:

    Ej essie!!
    Deze site staat al in de favourieten!! Het gaat al opschieten meid!! We gaan er nog ff een gezellige tijd van maken voordat je weg gaat...dan moeten we de partyanimal missen! ;)Gaat helemaal goed komen daar!! Echt tof...en als je nog tips nodig hebt van juf Sas :D!haha!!
    dikke kus!!

  • 04 Januari 2007 - 15:49

    Maudy:

    Hioje Es! Echt super tof van je. Veel succes toegewenst alvast, ook met alle voorbereidingen op je reis natuurlijk. :-)
    liefs maudy

  • 04 Januari 2007 - 15:59

    Dja:

    Klinkt goed..als je die kids maar het juiste engels leert he!
    Ben benieuwd naar je foto's ;)

    Ciaooo kus Dja

  • 04 Januari 2007 - 16:03

    Monika:

    Hee vroegere schoonzus,
    Heel veel plezier toegewenst tussen de Thai!! Niet te streng zijn hé voor die lieve kindertjers daar!
    Ik ga zeker je verhalen volgen achter mn bureautje in Madrid..

    Meis, have fun!
    Liefs, mootje

  • 04 Januari 2007 - 16:28

    Caroline:

    nou dat is mooi! wanneer ik die kant op vlieg toev allig laat ik het ff weten oke! hoop dat je mooie dingen gaat zien en meemaken!
    kuss ps hoe laat vlieg je de 3e en met welke maatschappij?? mssn zie ik je nog ff op schiphol

  • 04 Januari 2007 - 17:32

    Anita:

    Hee Es,
    Ik zal alle verhaaltjes bijhouden! Spannend hoor...! Ben benieuwd!
    xx Anita.

  • 04 Januari 2007 - 17:59

    Erikaas:

    Hee Esthertje! Ben blij dat je een site bij gaat houden, zodat we weten wat je daar allemaal meemaakt! :D Voor die tijd zie ik je gelukkig nog een paar keer :) maar ik wens je in ieder geval een super fijne en plezierige reis/ontdekking toe xxxx Erika

  • 04 Januari 2007 - 21:51

    Ger:

    He Es,

    Hou ons maar goed op de hoogte van al je Thaise verhalen!!! Wij hebben hier natuurlijk maar bar weinig te beleven ;)

    Kus

  • 05 Januari 2007 - 11:18

    Marjolein:

    He Es!

    Leuk hoor, ook zo'n weblog! Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat beleven daar, enjoy!!

    x Marjolein

  • 05 Januari 2007 - 13:47

    Youri:

    Veel plezier en succes daar in Thailand. Wel voorzichtig doen he?!

    X Youri

  • 05 Januari 2007 - 15:34

    Mark:

    Esjuh!!

    Ben nog steeds een beetje jaloers dat jij straks heerlijk in het zonnetje bivakeert en ik hier in de regen zit. Anyway, wens ik je heel veel plezier toe en hoop voor je dat het een geweldigde ervaring wordt! Spreek je voor die tijd uiteraard nog wel ;)!

    Kussie Mark

  • 05 Januari 2007 - 15:44

    Beumertje:

    Hey bikkel,
    Dit is idd. een leuke site. Kunnen wij hier in Nederland je gewoon in de gaten houden wat je allemaal aan het doen ben haha. Maar het gaat vast goed komen in Thailand. Maar voor 3 februari spreek ik je vast nog wel een keer hah

    Groetjes

  • 05 Januari 2007 - 18:12

    Clarissa:

    hi wijffie!!!
    Spannend!! t gaat nu echt oschieten!! echt leuk voor je!! ga je wel missen hoor vooral op de dinsdag met sporten dus volgende week moeten we nog maar een keer sporten!!!

    dikke kus clarissa

  • 07 Januari 2007 - 18:07

    Marije:

    he es nu komt het wel dicht bij he! maar zo te zien ga je het daar super nar je zin hebben! maak er wat van en ik hou je in de gaten;-) kus marije

  • 08 Januari 2007 - 18:13

    Inge:

    Hey Es,
    Nog maar een paar weekies, gaat snel he! Moeten we eerst hier nog maar een paar feestjes bouwen voordat je gaat!
    Je site staat bij mn favorieten, dus ik hou je in de gaten ;)
    Kus

  • 08 Januari 2007 - 20:50

    Dém:

    ik zie je snel stuk

  • 09 Januari 2007 - 13:19

    Joyce Smith:

    Ej ej,

    Je weblog hoef ik niet te gaan volgen haha, ben er zelf ook lekker bij! heb er echt mega veel zin in!

    Ik zie je 4 februari in Thailand!

    Liefs,
    Joyce

  • 09 Januari 2007 - 14:33

    Mark Smith:

    Hey esther

    veel plezier daar in Thailand met me zus!!

    Groetjes
    Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sliedrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2007

Laatste weekje ...

18 Maart 2007

Ziekkkkk

09 Maart 2007

"No dog, it's chicken"

02 Maart 2007

Chillllllennnnnnnn @ Koh Samet

25 Februari 2007

Telefoonnummer + websitessss
Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 15971

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: