Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Esther Mikhout - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Esther Mikhout - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Februari 2007 | Nederland, Sliedrecht

Hallo partypeeps, chica's, superdudes, family en homies ;)!!!

Overmorgen is het dan eindeijk écht zover ... Mijn avontuur in Thailand gaat dan beginnen!
Zaterdag om 14.30 vlieg ik met China Airlines naar Bangkok.
Daar word ik opgehaald door een Thai'tje hehe en naar Singburi gebracht. Deze stad ligt 200km ten noorden van Bangkok, in Centraal-Thailand dus!
En dannnn ... is alles voor mij ook nog een verrassing :D!

Voor degene die maar geen afscheid kunnen nemen, vlieg gewoon mee, ik zit op stoel 36A ;)

Ik zal proberen ZSM een berichtje op mijn site te plaatsen als ik daar ben, komt wel goed!

Iedereen die op mijn afscheidsborreltje was, ontzettttttend bedankt voor de gezelligheid en de kadootjes!!!!!!!

Ger, Inge en Alinda: dankzij jullie kan ik lekker veel foto's maken, tnx!

Erika, Mark, Mars & Jasper; met de Lonely Planet kan ik gewoon niet verdwalen, ook bedankt daarvoor!

Sas, Bob, Bred, Beumer & Patty; bedankt voor het swingende kado! Ik zal mn powermoves voortzetten ;)!

Julie & Jori: de plastuiten heb ik dankzij jullie nog kunnen inslaan!

Anita: ik hoop jouw kado NIET te hoeven gaan gebruiken!

Ingrid & Roza: tnx voor de super lieve kaart!

Clarissa: dankzij jou blijf ik een ware diva daar!

Annick, Ellen & Sebas: een terugkomst kadootje is inderdaad véél leuker :D!!! Tnx dat jullie er waren!

Elise: de body butter bevalt prima en de Wilhelmina pepermunt is natuurlijk al op!

Merel: bedankt voor de afwezigheid ;) HAHAHA! Just kidding!

Brittje, Joyce & Alex: bedankt voor de super leuke en lieve foto, die zit al ingepakt!

Kees & Harmke: Eindelijk een vakantie zonder jullie ;) Haha!

Naatttttje: dankzij jouw financiele bijdrage kan ik nog heen en weer naar Phuket daar! Hehe

Ferry & Mira: de balonnen hangen aan mn tas, vlieg er zelf heen ;) Tnx!

Heleen: sorry, ook jouw snoepjes zijn al op!

Amelie: De champagne staat al koud, die gaan we zeker opdrinken straks!

Papa & Mama: heeeeeeel erg bedankt voor jullie steun (vooral financieel gezien Haha), het komt helemaal goed! Dankzij jullie kan ik dit doen, ik vind het super! Over 8 weken is de leukste weer thuis :D! Haha!

Diana & Richard: Tnx dat jullie er waren, take care en keep up the good work!

Daniel: AJB blijf werken ;) Haha! Geintje, heb al zin in mijn home coming party Bro!

Dit was het, heb inmiddels ook echt wel **** handen!

Liefs,

Esthertje!!!!!

  • 01 Februari 2007 - 12:51

    Mark:

    Yooow Chica!!

    Leuk berichie! Veel plezier daar en vergeet niet zo af en toe aan ons te denken.. wij ploeteren voort hier in de kou! Als je terug bent dan drinken we er weer een paar! Have funnnn!!

    Beijinhos para tí

  • 01 Februari 2007 - 14:57

    Peter Vlot:

    Hoi Esther!
    Succes daar. Geniet er van. Ik hoop nog veel van je te horen via deze site! En daarna natuurlijk een keer in de candle ofzo. Nogmaals succes, geniet ervan en tot over een paar maanden!!

    Kus

  • 01 Februari 2007 - 17:08

    Lina:

    Hey hey, heel veel plezier!!!

  • 01 Februari 2007 - 18:41

    Patricia:

    Hey Esther!!

    Heel heel veel plezier he!!!

    Liefs Patricia

  • 01 Februari 2007 - 18:44

    Superneef:

    Hey veel plezier daar en kom wel heelhuids terug he!!!Daar word opa dan ook blij van haha .Dikke kuz love you!!!!!!!!!! Fer

  • 01 Februari 2007 - 22:18

    Marjolein:

    He Esther!

    Spannend hoor, nu gaat het echt gebeuren! Maar ik weet zeker dat je een leuke tijd gaat hebben daar, de tijd van je leven waarschijnlijk! Dus geniet ervan! :D

    Nou meid, enjoy!!!

    Dikke kus, Marjolein

  • 02 Februari 2007 - 12:30

    Danielle:

    He Tjik!,
    veel plezier.. leuk je gister weer eens gesproken te hebben op msn:).. goeie vlucht, en n hele fijne tijd daar!!!
    Dikke Kus..

  • 04 Februari 2007 - 13:32

    Erikaatje :):

    Hee schatto! Allereerst wil ik natuurlijk weten hoe je vlucht is geweest...?hoop da je je hebt kunnen vermaken! Ik miste je net al! ging op msn en verwachtte jou daar natuurlijk zoals al een paar weken het geval!maar helaas snik snik! Maak er een topreis van he!xx Erika

  • 04 Februari 2007 - 15:39

    Ferry Alias S-neef:

    Hey hoest?
    Ben je goed en vooral heel aangekomen?Spreek je snel weer !!!Bey kuz Fer

  • 05 Februari 2007 - 18:27

    Tub :

    Heey ouwe draak!!!

    en ben je veilig aangekomen? Hoe is het daar? al wilde jungletochten gemaakt?

    Kus Kus Tubje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sliedrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2007

Laatste weekje ...

18 Maart 2007

Ziekkkkk

09 Maart 2007

"No dog, it's chicken"

02 Maart 2007

Chillllllennnnnnnn @ Koh Samet

25 Februari 2007

Telefoonnummer + websitessss
Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 15971

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: