Update week 1 - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Esther Mikhout - WaarBenJij.nu Update week 1 - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Esther Mikhout - WaarBenJij.nu

Update week 1

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 Februari 2007 | Thailand, Singburi

Hallo lieve allemaal!!!

Suuuuuperbedankt voor alle leuke reacties :D, er verscheen een smile van oor tot oor op mn gezicht toen ik alles las! Haha!

Even een update van deze week (zodat ik zelf ook niet alles vergeet)...

Afgelopen woensdag zijn we naar een heldengedenkplaats gegaan hier (zoooo niet boeiend) maar toch stoer meegedaan ofcourse... Wil er ook een beetje bijhoren, dat snap je wel ;)!
Op die plek werden de helden herdacht die in de oorlog van 13400409854 jaar terug hadden meegevochten. Bij de plek zelf, kon je bloemen kopen en neerleggen, je moest dan een wens doen. Ik kon niet achterblijven en heb daar netjes mn wens gedaan! Zal ik 'm verklappen?! Neeeeeeee, toch niet!!!
Anyway, mijn oog viel op een paar bakken water en ik dacht hmmm even checken... Daar zaten dus inie minie schildpadjes in. Ze waren dan wel oerlelijk, ik moest er eentje hebben! Je kon er eentje kopen en dan vrijlaten in het vijvertje. Als een ware animal saver ging ik met mijn oerlelijke schildpadje, die overigens heel goed op de foto kon poseren, naar de vijver om hem zijn vrijheid terug te geven. Free Willy was er niks bij!!! Eenmaal in het water gegooid werd ie helaas meteen verslonden door allemaal ADHD vissen :(!! Slecht einde dus!

Ik dwaal af, even verder over de woensdag... Een tempelbezoek kon niet uitblijven en een pose voor Buddha ook niet! Er waren zelfs ware monniken aanwezig en ja, ik ben ermee op de fotooooo! JEEEEJJJ!! Hij was meeeegavet haha en ik mocht hem niet aanraken :( sh*t! Monniken mogen namelijk geen lichamelijk contact met vrouwen hebben (zijn het dan automatisch homo's?!)

De dag erna zijn we naar het stadje Lopburi geweest, dit is een stadje waar de apen tussen de mensen wonen! Echt hilaaaarisch! Alles rent daar leuk over straat haha! Je kon de aapjes voeren, maar mijn angst voor Rabies en andere enge ziekten, hield me tegen. Wel heb ik er even gezellig tussendoor gewandeld en heel wat aapvrienden gemaakt ;)... En toen was er toch een de klos!!!! Een Engels meisje uit de groep was door een aap gebeten!!!!! Ik zou zo ongeveer de longen uit mijn lijf schreeuwen en eisen dat ik naar een ziekenhuis werd gebracht, maar zij bleef heel relaxed?! Vaag hor, die Engelsen!

's Avonds zijn we uit eten geweest en jawel ik heb mijn eerste aanval van muskieten gehad! Ik ga nu dus maar weer door mn geimpregneerde klamboe rollen, zodat ik zelf ook weer geimpregneerd ben ;)!

Vanmorgen vroeg opgestaan, want we moesten voor het eerst les gaan geven haha! Op een school in de stad hier... Ik ging samen met Moniek een groep van 15-jarigen doen... Leuk dachten we... Maar het was een regelrechte ramp!! De PABO is niet aan mij besteed, heb ik wel gemerkt!!!
Normaal hebben leerlingen onwijs veel respect voor de leraren... Deze dus niet! Toen we de klas binnen kwamen liepen ze maar in en uit en ze zeiden niet eens gedag. Ze zaten daar maar stom te lachen!! Ik schreeuwde maar dat ze allemaal stil moesten zijn en dat hielp! Met mijn zweep heb ik ze allemaal nog geslagen en toen... ohw nee ... dit wilde ik alleen maar, helaas, er ontbrak een zweep...
Goed, wij de les starten, die koters spraken geen woord Engels!!! Hoe kunnen wij dan les geven?! We gingen maar woorden opnoemen die zij moesten spellen voor ons... Dat ging redelijk... Alleen de jongetjes zaten constant kusgeluidjes te maken en stom te praten en te lachen ... Waarschijnlijk waren ze gewoon geil en ja, we hebben er maar meteen een paar ontmaagd ;) haha! Nee ehmm na een uur waren we ze meer dan zat en zijn we zelf maar de klas uitgegaan haha! Bye bye LOSERS!! Evil!
Mijn eerste ervaring met lesgeven was dus niet echt om voor naar huis te schrijven, ben dan ook min of meer blij dat ik dat project niet heb gekozen ....
Bij een bergstam wonen, insecten eten en rivierwater drinken is tenslotte veeeeeel beter haha! ;)

Ik ga dit verhaaltje afkappen, maar voordat ik dat doe wil ik jullie nog even mee laten lezen in mijn FUN-lijstje uit mijn dagboek:
- Hangoorkoeien gezien
- Een koe-paard gezien, we hebben 'm maar wannabepaard genoemd
- Badminton met geluidjes gespeeld
- Overal het woord " mooi" voor gebruiken, omdat dit schaamhaar betekent in het Thais
- Fruit eten op een erotische manier
- Bijnamen verzonnen voor de groep (stoere Es, Mooie Mo, EddieFreddie etc.)
- Jaloers zijn op het Zweedse meisje omdat ze hetzelfde gebit als Spongebob heeft, en ja, Spongebob = de bom!
- Bumperkleven bij een Thaise jongeman, zodat hij zich heel ongemakkelijk voelt

That's all for now!!! Ik ga proberen foto's erop te knallen, maar deze *piep*computer kan mijn USB kabel niet lezen, dus even naar mijn kampgenootjes om daar foto's op mijn site te zetten!

Alle mooie lieve mensjes, nogmaals bedankt! Esthertje denkt aan jullie (in de 30 graden... nippend aan cocktails en de rijke diva uithangen, heb namelijk al heel wat dingetjes ingeslagen hehe)

KuSS

  • 09 Februari 2007 - 08:40

    Mark:

    Esthertje!

    Haha donders jij hebt het allemaal wel mooi voor elkaar:). Terwijl hier gister een weeralarm werd afgegeven, vanwege (zware, ik zit op de zesde verdieping en zelfs daar gingen de deuren niet meer open ;)) sneeuwval, vermoord jij in de brandende zon schilpadjes/ zit je Thaise ventjes van 15 op te geilen/ ga je op bezoek bij Mr. Ed (A horse is horse of course of course)/ ren je in je bikini achter aapjes aan en badminton je met muskieten.. Of ben ik nu in de war. Anyway, het was weer een grappig verhaal. Ben benieuwd naar aflevering in de serie "Avonturen met (T)esthertje"! Keep up the good work en pas op voor geile loslopende ADHD-baviaantjes!!! ;)

    Besos

  • 09 Februari 2007 - 08:40

    Mamsie :

    he essie wat leuk allemaal volgens mij ben jij aardig de beest aan het uithangen daar.
    ik ben blij dat ze daar niet weten wie je ouders zijn! maar ik vind het allemaal heel fijn voor je en de avonturen die je meemaakt heel veel plezier daar en groetjes voor iedereen heel veel liefs mamsie

  • 09 Februari 2007 - 11:12

    Erikaas:

    Ik kan maar op één ding op je verhaal zeggen om mee te beginnen en dat is: HAHAHAHHAHAH! Wat kan jij leuk verhalen schrijven zeg. Maar gelukkig kan ik hier ook wel weer uit opmaken dat je het goed naar je zin hebt en je 'baldadigheid' daar ook goed kwijt kan! ;)(was ik overigens ook niet bang voor....) Dat lesgeven is wel een beetje balen, maarja vast ook weer van geleerd! Nou hoop dat je snel weer een bericht plaatst en nog bedankt voor je sms. Heb er één teruggestuurd hor :) misss youuu xx Erika

  • 09 Februari 2007 - 15:52

    Sas:

    he meis!!
    haha...lig weer in een deuk hier achter de computer!!wat maak je allemaal mee zeg...:D
    Ik had je wel zien willen staan daar voor de klas...had ik toch goed van pas gekomen daar!;)En die apen! je bent al z'on fan van apen ;)
    Leuke foto's! Zo te lezen heb je het super naar je zin, en kan je lekkr jezelf zijn!:D
    Ik mis al die gekkigheid op een stokje wel hoor! maar gelukkig heb ik nu me:
    Ik mis esther t-shirt:D:D en kan ik er weer volop tegenaan!!Echt super leuk!thanx dude...!!
    veel plezier weer!!
    dikke kus!!!

  • 09 Februari 2007 - 16:22

    Tube :

    Heey ouwe truffel!!!!

    Echt super om je wilde avonturen te lezen, haha! en zo te lezen heb je het erg goed naar je zin, gelukkig maar! Moet ook wel toegeven dat ik stinkend jaloers op je bent! vooral wat je de eerst maand allemaal gaat doen, super man! die tweede maand is ook echt gaaf! Erg primitief hoor! Ben eerlijk gezegd ook wel blij dat ik niet met je hoef te ruilen kwa wc betreft hahaha! aangezien mijn actieve darmen, hahaha! Nou meid geniet van alles daar! Kijk alweer uit naar de volgende wilde Es-avonturen! en niet meer te veel arme diertjes om het leven brengen heey! haha!

    Dikke KUS tube

  • 11 Februari 2007 - 18:37

    Jori:

    Hee Essie!! Zo te lezen hebbie al super leuke dingen gedaan, echt gaaf!!
    Wij zitten hier lekker te stinken met alleen maar kou en regen. Volgens mij zijn de anderen ook wel om te lachen aan de bijnamen te lezen haha. Kun je je ei tenminste nog kwijt. Nou doosie, super veel plezier en lees je verhalen wel weer! Kus

  • 11 Februari 2007 - 18:59

    Moniek :

    Heey heey meissije
    wat jij kan praten zeg! echt leuk hoe jij zo alles verteld!Zo te zien heb je het aardig naar je zin daaro! Wilde je verder no veel succes wensen en tot over een heel veel daagjes liefs kus moniek

  • 12 Februari 2007 - 10:25

    Wendy:

    Echt helemaal super je verhaal!! Ik ben jarloers!! ik zit hier maar te ploeteren achter de computer op het reisbureau en jij lekker daar!!
    Geniet nog lekker daar!
    ps. je D...o ligt klaar! :P

  • 12 Februari 2007 - 10:31

    Dja:

    Heey chica!

    Je hebt het goed naar je zin lees ik wel :) Kom net terug van wintersport dus heb je berichtjes nu pas gelezen.. Ben bont en blauw van het vallen, maar dan heb je ook resultaat; als een snowboardbabe de berg af!
    Maar echt vette verhalen heb je alweer, lach natuurlijk weer helemaal dubbel van het lachen :) En wel een bj respect afdwingen daar van die irritante kinders!! Ben benieuwd naar je volgende update, en voorzichtig daar met al die rare beesten he!

    Hasta Luego Baby, See u later aligator, in a while crocodile! Xx

  • 12 Februari 2007 - 17:41

    Anita:

    Ha juf Es!

    Wat een belevenissen allemaal! Leuk man! Gedraag je een beetje maar geniet er vooral van! ;)
    Have fun!

    xx Anita

  • 12 Februari 2007 - 18:37

    Beumertje:

    Hey bikkel,

    Je hebt weer veel meegemaakt lees ik. Vooral op die school vind ik het leukste verhaal haha.
    Je zal vast nog veel meer leuke dingen beleven.

    Groetjes

  • 13 Februari 2007 - 14:43

    Superneef!!!!!!:

    Drinken uit een plastic zakje......drinken.......dat......het lijkt wel ochtend urine!!!!!!!!!!!Hey maar leuk dat je het daar zo naar je zin heb!!We missen je hier wel hoor...haha nou succes met die geile apen daar he!!kuzz Fer

  • 13 Februari 2007 - 16:50

    Ellen & Lucas:

    E.M.!!! Gelukkig heb je t zo naar je zin! Wij zijn stiekem wel 1000 jaloers want t is hier echt onlekker weer gewoon! Kheb ook zin om in de zon te zitten! Echt gemeen! Maar we krijgen als t goed is binnenkort de sleutel dus als je terug bent moet je poffertjes komen eten in t nieuwe huisje! En nog taart voor Lucas zn verjaardag want die ga je gewoon missen! Gelukkig heb je nu wel tijd genoeg om een heeel groot sorry-dat-ik-niet-op-je-verjaardag-kon-zijn-kado te kopen : D Maar heeel veel plezier nog! Doeiii! XX

  • 13 Februari 2007 - 18:59

    Jolanda:

    Hoi, Esther. Volgens de berichtjes heb je het heel goed naar je zin! Nu al! Ik had wel stiekem om het hoekje willen kijken op het moment dat je voor de klas stond. Nu had iemand jou een keertje tuk. Ik denk dat jij precies hetzelfde gedaan zou hebben als die Thaaaaaitjes! aren die ongediertjes echt wel lekker? Heb je die echt gegeten zonder daarna gigantisch ziek geweest te zijn? Dat belooft nog wat! hou het maar bij die geroosterde boterhammen met jam. Lekker veilig. Dit is denk ik wel een geweldige ervaring en haal er uit wat er in zit! Misschien doe je het maar 1 keer in je leven dus geniet er van. En wat een lekkere zon op die foto's. Daar snak ik naar in deze grijze grauwe kikkerlandje. Nou, Essie dikke kus en doe geen gekke dingen en neem alles goed in je op en denk erom geen onschuldige diertjes pesten! Groetjes van ouwe trouwe Jo.

  • 14 Februari 2007 - 08:57

    Bobby O.:

    Hey essie!!

    Still missing you..;)
    Leuk om te lezen dat je zo goed met kinderen bent, en met aapjes en met spongeBOB (een Bob waar je wél mee op kunt schieten.:)).

    Ben nog naar de dokter geweest van de week, kan ineens alles weer goed verstaan.. Die vervelende, door merg en been gaande, hoofdpijn-veroorzakende PIEP is uit m'n oren!! Ik slaap 's nachts ook weer gewoon in 1x door, geen nachtmerries meer. Geen weerzinwekkende beelden meer op m'n netvlies. Hahaha!! Grapjuh.

    Tot snel!
    Kusss..

  • 14 Februari 2007 - 15:51

    Britt:

    hoi esther.
    ik zit nu samen met nelly achter de computer.
    nog 7 weekjes en dan zie ik je weer,want ik mis je wel hoor.liefs van britt.
    doeiiiiiiiii

  • 14 Februari 2007 - 18:45

    Clarissa:

    hi wijffie alles goed? zo te horen heb je t naar je zin!! haha niet te bruin terug komen he!! dan voeel ik me zo wit!! ik heb inmddels dikke verkering met een duitser haha en van t weekend was ie in nederland mijn ouders vonden m helemaal leuk haha!!
    have fun meis

    dikke kus clarissa

  • 15 Februari 2007 - 18:59

    Alex:

    Hoi esther. Nou je zit dus lekker in Thailand. Ik ben hier voor mijzelf begonnen als ZZP er en dat loopt leuk. Ik hoop dat je het naar je zin heb en als je terug ben dan sprkken we ff een keer wat af. Liefs....je ex colega van Sport Inport

  • 15 Februari 2007 - 20:27

    Dodi En Twinkle:

    woef woef woefwoefwoef,woef woef woefwoefwoefwoef,woef,woef,woef,woefwoefwoefwoefwoefwoefwoefwoef.
    woefwoef.

  • 16 Februari 2007 - 03:29

    Andrea:

    Haaaay Essie!!!
    Ik heb ook niet veel tijd! maar volgens mij heb je het ontzettend naar je zin! geniet er maar lekker van nu het nog kan! ennuh have fun nog!
    kus, dre

  • 16 Februari 2007 - 16:12

    Ard:

    Hey Esther! Hoe is t daar?? Ik zat je verhalen te lezen en ben eerlijk gezegd ernstig jaloers..haha...het weer hier is net NIX, geen zomer, geen winter, KUT dus haha...Dan heb jij het een stuk beter daar!! Ik hoop in ieder geval dat je t enorm naar je zin blijft hebben en ik kijk uit naar je volgende belevenissen!! X je andere neef

  • 16 Februari 2007 - 17:54

    Je Broertje:

    hey essie , hoeist met je , met mij gaat wel heb het druk met werk etcc , maar voorderest wel flex ga volgende met kyra lekker naar scheveningen enzz hotel slapen , :P dus maar goed doe je een beetje rustig aan daarzo niet dat , als ik een keer naar thailand wil dat ik dan gelijk in mijn anus gecvingerd word omdat ik mikhout heet , hahaha maar goed we mailen doos greetz je lill brother ;)

  • 17 Februari 2007 - 10:48

    Lindi:

    Hoi Es!
    Ik dacht...nu echt eindelijk even tijd maken voor jou, nadat ik vorige week van je moeder hoorde dat je een site hebt!!!
    Nou, hier ben ik dan. Moet eerlijk zeggen dat ik niet alles gelezen heb wat je allemaal schrijft (jeemig, wat een lappen tekst krijg jij er uit zeg!)Maarreh..je hebt het naar je zin, zo te zien. Leuke foto's, en al vrienden gemaakt?!
    Geniet van je ervaringen, niet iedereen maakt het mee (nee: alleen Esther Mik maakt zoiets mee....)
    Enne..wat die pabo betreft; over het algemeen zitten in het basisonderwijs geen zielige jongens van 15....
    (sta nu in groep 1-2...hartstikke leuk! En jouw boek ga ik dus gebruiken...)
    Hé, ik moet verder met studeren....
    Groetjes, tot gauw!
    Lindi, en de rest van de beestjes

  • 17 Februari 2007 - 18:52

    Diana:

    ha sis

    t is hier fantastisch je weet niet wat je mist hier in het wel zo geweldige sliedrecht! haha not.. we gaan zo daddy's verjaardag vieren jaja... xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2007

Laatste weekje ...

18 Maart 2007

Ziekkkkk

09 Maart 2007

"No dog, it's chicken"

02 Maart 2007

Chillllllennnnnnnn @ Koh Samet

25 Februari 2007

Telefoonnummer + websitessss
Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 15971

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: